sobota, 18 lutego 2012

Sałatka z selera naciowego i pieczonej piersi kurczaka

Jeśli zostanie wam pieczona pierś z kurczaka z niedzielnego obiadu proponuję wykorzystać ją do przygotowania tej przepysznej sałatki. Wystarczy dorzucić kilka dodatków, które najczęściej są pod ręką i delektować się jej wybornym smakiem.




Składniki:
1 podwójna pieczona pierś z kurczaka
4 łodygi selera naciowego
1 puszka kukurydzy konserwowej (285g po odsączeniu)
3 jajka na twardo
1/4 pora
2 łyżki majonezu
sól
świeżo zmielony czarny pieprz



Jajka kroimy w kostkę. Kukurydzę odsączamy z zalewy. Pora kroimy w półplasterki. Upieczone piersi z kurczaka i seler kroimy w kostkę. Wszystkie składniki łączymy. Dodajemy majonez, doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Schładzamy. Smacznego!

4 komentarze:

  1. Jadłam niedawno, baaaardzo dobra ,inna niż wszystkie, super,polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pytanko ,czy seler ma być surowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, do tej sałatki dodaję surowy seler naciowy.

      Usuń
  3. Robiłam tą sałatkę, jest rewelacyjna i uzależniająca :-), zapraszam do siebie Magdalena, pozdrawiam serdecznie http://zakatekrozkoszy.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...