niedziela, 24 lutego 2013

Wyniki konkursu urodzinowego

Czas na wyniki urodzinowego konkursu. Napłynęło wiele zgłoszeń, a ja cały tydzień zastanawiałam się nad wyborem zwycięzców. Hmm...miałam ciężki orzech do zgryzienia, bo wybraliście bardzo różnorodne dania z bloga i przygotowaliście je po mistrzowsku :) Przy wyborze zwycięzców brałam pod uwagę Waszą kreatywność i wkład pracy.



Nie przedłużając zwycięzcami zostają: 
1 miejsce - książka "Kuchnia włoska - klasyczne i nowoczesne dania" trafia do: Iwona Łydka


2 miejsce - książka "Sałatki" trafia do: Renata Dobrzańska


3 miejsce -  książka "Desery" oraz silikonowe foremki do kostek lodu, czekoladek i ciasteczek trafiają do: Agata Wulkiewicz


Zwycięzców proszę o przesłanie swoich danych do wysyłki nagród na mojego maila: olusia23@poczta.onet.pl
Wszystkim serdecznie dziękuję za udział w konkursie i zapraszam do brania udziału w kolejnych, które pewnie już niebawem pojawią się na blogu :) 

2 komentarze:

  1. Dziękuję, jestem mega szczęśliwa, to moja pierwsza wygrana w życiu ;) jeju jeju jeju :)))))) nie wierzę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...