piątek, 14 czerwca 2013

Koktajl truskawkowy z nutą pomarańczy

Dziś przepis na bardzo prosty, a zarazem pyszny koktajl truskawkowy. Nie znam osoby, która nie lubiłaby truskawek w tym wydaniu, więc myślę, że zasmakuje każdemu, tym bardziej, że dziś postanowiłam wzbogacić go o dodatek pysznego syropu z pomarańczy. 


Składniki:
300 g truskawek
700 ml maślanki
3 łyżki koncentratu pomarańczowego (użyłam Sunquick pomarańcza)
2 łyżki cukru pudru


Truskawki umyć i pozbawić szypułek. Do truskawek dodać maślankę, koncentrat pomarańczowy i cukier puder. Wszystko dokładnie zmiksować. Koktajl podawać schłodzony. 

 

2 komentarze:

  1. Przez cały dzień piłam koktajl truskawkowy, zrobiony troszkę inaczej - z jogurtem naturalnym i wcale nie mam go dość :) Twój przepis wydaje się ciekawy, kusi mnie ta nutka pomarańczy ! Do wypróbowania :)

    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...