wtorek, 27 października 2015

Bomba witaminowa: Koktajl ze szpinakiem

W jesienne chłodne dni warto wzbogacać posiłki o dodatkowe witaminy i składniki odżywcze. Idealny pomysłem i zarazem świetną alternatywą dla sklepowych suplementów diety będą koktajle warzywne i owocowe. Dziś propozycja na prawdziwą bombę witaminową - zielony koktajl ze szpinakiem. Czy nie wygląda wyśmienicie? Zapewniam Was, że smakuje równie dobrze :) Miksujcie na zdrowie! 


Składniki (na dwie porcje):
80 g szpinaku (baby)
1 średnie jabłko 
1 średni banan 
sok wyciśnięty z 1 dużej mandarynki
ok. 200 ml wody mineralnej 


Jabłko i banana obrać ze skórki. Z jabłka usunąć gniazda nasienne. Wrzucić do blendera, dodać szpinak, sok z mandaryni i odrobinę wody. Zmiksować. Dodać resztę wody do uzyskania odpowiedniej konsystencji koktajlu. Pić od razu po przygotowaniu lub po wcześniejszym schłodzeniu. Smacznego!

6 komentarzy:

  1. Podobne już piłam, ale dokładnie takiego jeszcze nie próbowałam, bardzo soczyście wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Typowo wiosenny :) Na przekór jesiennej szarudze :)

      Usuń
  3. Wspaniała są te koktajle ,ja własnie robie codziennie, Warto je pic codziennie ,,jest to Bomba Witamin,,warto je pic dla zdrowia....Polecam bardzo....

    OdpowiedzUsuń
  4. W takich napojach można zastąpić wodę mineralną własną wodą kranową- przefiltrowaną, założyliśmy u siebie filtr firmy Fitaqua i skończyło się noszenie butelek z wodą ze sklepu, na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...