wtorek, 13 października 2015

Lekka sałatka z wędzoną makrelą i kiszonym ogórkiem

Uwielbiam ryby pod każdą postacią. Wędzoną makrelę z reguły zajadam samą, jednak tym razem naszła mnie ochotna na rybną sałatkę. Z chrupiącymi sałatami, delikatnym mięsem ryby i kwaśnym, kiszonym ogórkiem. Taką sałatkę z powodzeniem możecie zabrać ze sobą do pracy. Pamiętajcie jednak, że aby zachowała chrupkość należy polać ją oliwą/olejem i przyprawić dopiero przed podaniem :)


Składniki:
100 g mixu sałat z rukolą
100 g wędzonej makreli
1/2 średniej czerwonej papryki
2 średnie ogórki kiszone
1/4 małej czerwonej cebuli
1 1/2 łyżki oliwy z oliwek lub oleju rzepakowego
sól (do smaku)
świeżo zmielony czarny pieprz (do smaku) 




Makrelę oczyścić z ości i skóry, podzielić na małe kawałki. Ogórki pokroić w kostkę, paprykę oczyścić i pokroić na cienkie paski, cebulę w piórka. Sałatę ułożyć na talerzu. Dodać warzywa oraz wędzoną makrelę. Polać oliwą (lub olejem), doprawić solą i pieprzem. Zjeść od razu po przygotowaniu. Przed zjedzeniem sałatkę wymieszać. Smacznego! 

6 komentarzy:

  1. Super blog. Chętnie spróbuje przepisu. Blog warty polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sałata. Stanowczo za rzadko robię sałaty z rybą! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz u Ciebie na blogu i bardzo miło zaskoczony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się zaskakiwać częściej ;)

      Usuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...